Thursday, January 29, 2015

Balloon

Assalammualaikum

Alhamdulillah, 
Alhamdulillah,
Alhamdulillah,
* sambil tarik nafas lega *

Balloon ?
Kalau diikutkan sejarah kehidupan selama 24 tahun, jarang dan rasanya kata tidak untuk tiup balloon. Kalau terpaksa seperti tadi baru akan ku lakukan.  Fakta, menyatakan tiup balloon seberapa banyak in sya allah, kurus. kah! Mungkinlah, sbb aku rasa semakin ramping tiup balloon tadi. * errr * . Actually, aku suka sangat balloon, sampaikan penah dulu idamkan full bilik dengan balloon. Nah, tahun lepas punya birthday separuh gak full dengan balloon. Tapi, dengan sefaktanya dan bukan autanya, aku takot sangat tiup balloon. Sampaikan tadi, aku tiup hampir 50 balloon dengan keadaan sebelah tangan tutup mata.Sampaikan mak bisa gelakkan aku sesangat Sangat tadi. Dan Disebabkan tiada siapa yang nak tiup, ermm gagahkan jugaklah fobia tiup balloon. Mungkin sebab balloon tu kalau pecah acah-acah jantung jatuh.

mungkin.
* walhal takot macam sakit*

Diselitkan sebelum beradu diulik mimpi indah, Selamat ulang tahun Nurul Sufiah Ummairah. First anak buah yang salu sangat sangat buli Aunty dia. Jadi anak yang solehah, dan sentiasa diberkatiNya.
amin. Enam tahun sudahh.
* smbung peluk bantal *


bai.



* Bersama roomate yang always winn my hati. hai Hanan !

No comments: