Sunday, April 19, 2015

Entry kehilangan Tajuk

Percakapan, tatasusila, cara bercakap yang santai kekadang tak semua
orang leh adapt dengan bahasa kita. Bagi aku, dulu kekesahan aku terlampau
sangat, lagi-lagi kalau the love one cakap kesat kesat. But now, totally different.
Maybe, aku rasa percakapan aku supposly kena tukar ke arah lemah gemalai.
Arr.
Wajibulgunnah kena tukar.
Tukar.
Aku rasa kebanggangan apakah yang masok sampaikan
bahasa yang spposly tak kata pun aku rasa itu dah biasa di khabarkan.

Yeah, tak semua rasa bahasa kita santai.
Bahasa jiwa bangsa bro. Takde hallah nanti aku tukar jadi lebih cover, Jadi
keperempuanan, kesopanan, kesusilaan dan kekepitan.
Mungkin, aku terjebak dengan buku dan blogspot yang terlalu bahasa
santai sampai takda langsung lampu isyarat.

Teruk perangai akhir.
bai.

*romate aku pun serasanya bahasa makin makin menjadi nyata*
Influence Teruk. HAHA

No comments: