Wednesday, February 4, 2015

Abang


Disebabkan hari ini tidak sesihat semalam,
Kepala sejenak berpusing-pusing,
Selsema,
Batuk mengada,
Demam mungkin.

Aish!

Uda.
Pepagi knock pintu macam nak runtuh pintu bilik.
Boleh pulekkk, Lock semalam.
Salu tak gitu. Sebab angah kacau mungkin aku tido semalam.
Time mimpi Indah lah nak kacaw bilau.
Adik beradik OOO Adik Beradik.

Katanya,
Lamanya tak dating nan adik.
Dan still pikir, apalah uda bebel tadi. Dengar separuh je rasanya cerita dia.
Pastu aku tertido. *kalau dulu salu aku buat gini, pastu kompem bantal dibalingnya*
Pasti.
Kalau setakat join aku tidur sekali aku oke lagi, ini time aku tidurlah 
dia sempat lagi godeh gondam phone aku.
saja letew kenakan aku.
saja
saja.


Adik.
Adik.

Along.
Semalam mai uma, sweet pulekkkk masak untuk den.
Almaklumlah, perkataan makan susah nak tolak. hii.

Rasa macam lama sangat tak spent time.
Solat sama.
Makan sama.
Bebel sama.
Lepak mamak sama.
Shoping sama.

Time dia balik, nah rasa sunyi pulekkkk.


Adik.
Adik.

Apahallah abang-abang oi.

bai.
*sambung tidur*

Dan kenapa time aku tidur, Time tulah uda balik. tak say bai pun. *nagis lajulaju* 
Hampass, kejut ke hape ke* huaaaaa. 







No comments: